Ξένη Γλώσσα ΙΙ (Αγγλικά ΙΙ)
Γενικά
- Κωδικός: 600-190306
- Εξάμηνο: 3ο
- Επίπεδο Σπουδών: Προπτυχιακό
- Τύπος μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου
- Γλώσσα διδασκαλίας και εξετάσεων: Ελληνική & Αγγλική
- Το μάθημα διατίθεται σε φοιτητές Erasmus
- Μέθοδοι Διδασκαλίας (Ώρες/εβδ.): Διδασκαλία (2)
- Σελίδα μαθήματος: https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3708
- Πρόγραμμα Μαθημάτων:
Περιεχόμενα μαθήματος
Γενική θεωρία μετάφρασης, λεξικά, μεταφραστές. Κατανόηση Κειμένου γεωπονικής ορολογίας που προέρχονται από αγγλόφωνα επιστημονικά βιβλία και περιοδικά/πρακτικά συνεδρίων. Πρακτική άσκηση κατανόησης διδακτικής ύλης. Θεματικές ενότητες που καλύπτουν: αγροτική οικονομία, ζωική παραγωγή, φυτική παραγωγή. Προφορικές και γραπτές δραστηριότητες που αφορούν την εκάστοτε θεματική προς συζήτηση στην αγγλική γλώσσα.
Μαθησιακοί Στόχοι
Το μάθημα έχει ως σκοπό οι φοιτητές να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις ορολογίας, καθώς και στοιχείων γραμματικής και λόγου με σκοπό την κατανόηση κειμένων σε θέματα που αναφέρονται στο αντικείμενο της Γεωπονίας.
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να επικοινωνούν αποτελεσματικά γραπτά και προφορικά. Να διαβάζουν και να χρησιμοποιούν ξένα συγγράμματα και επιστημονικά περιοδικά που αναφέρονται στο αντικείμενο της Γεωπονίας. Να ερμηνεύουν και να αναλύουν πληροφορίες από διαγράμματα, πίνακες κλπ. Να συντάσσουν περίληψη ενός άρθρου στα Αγγλικά με τη χρήση της σχετικής βιβλιογραφίας.
Γενικές Ικανότητες
• Λήψη αποφάσεων
• Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Μέθοδοι Διδασκαλίας
• Πρόσωπο με πρόσωπο (Διαλέξεις).
• Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση(moodle)δυνητικά.
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.
Οργάνωση Διδασκαλίας
Δραστηριότητα | Φόρτος εργασίας εξαμήνου |
Διαλέξεις Παρουσίαση και ανάλυση κειμένων ορολογίας, γραμματικών δομών και τεχνικών ανάλυσης και κατανόησης κειμένου | 30 |
Aσκήσεις – Εφαρμογή λεξιλογικών και γραμματικών γνώσεων | 20 |
Αυτοτελής Μελέτη | 10 |
Σύνολο | 60 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Ο τελικός βαθμός διαμορφώνεται από γραπτή εξέταση που περιλαμβάνει:
• Δοκίμια πολλαπλής επιλογής
• Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης
• Ερωτήσεις Ανάπτυξης
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
- Anagnostou, P. (2010). Useful Notes and Exercises of the Most Commonly Used Chapters of the English Grammar. Grigoris.
- Bateman, H. (2006) Dictionary of Agriculture. A&C Black Publishers.
- Beentje, H. (2010) The Kew Plant Glossary: An Illustrated Dictionary of Plant Identification Terms. Royal Botanic Gardens Kew.
- Mann, M. & Knowles-Taylor, S. (2007). Destination C1 & C2 Grammar and Vocabulary. Macmillan Neil O’ Sullivan, & James D. Libbin (2011) “Career Paths: Agriculture”, Express Publishing
- Καζαμία-Χρήστου, Β. & Ζιάκα, I. (2006). EnglishforAgriculturalSciences. Θεσσαλονίκη: UniversityStudioPress
- Καζαμία-Χρήστου, Β. & Ζιάκα, I. (2006) «Γλωσσάρι Βασικών Γεωπονικών όρων» Θεσσαλονίκη: UniversityStudioPress
- LeeR., Matheson R., Chrimes J. (2019).Αγγλικά των Επιστημών Γεωπονίας, Αγροτικής Οικονομίας, Βιοϊατρικής και Περιβάλλοντος. Εκδόσεις BROKEN HILL PUBLISHERS LTD
- Vaughan, J. et al. (2009) The New Oxford Book of Food Plants. OUP.