Agricultural Facilities and Equipment

General

Course Contents

Constructions and equipment of Pig, Cattle, Sheep and goat, and poultry production facilities (milking systems, feed production units, hatcheries, feed and water distribution systems, control of indoor environmental conditions, waste management and other equipment). Constructions and equipment of greenhouse facilities. Design of livestock and greenhouse facilities, based on animal and agronomic specifications. Site selection, camp planning and material selection. Use of computers and software for animal and productive data recording, work scheduling, production report extraction and animal ration formation.

Educational Goals

Το μάθημα αποσκοπεί να καταστήσει του σπουδαστές ικανούς να:
Αξιολογούν τις παραμέτρους και τους παράγοντες που επηρεάζουν το σχεδιασμό και την κατασκευή αγροτικών (κτηνοτροφικών και θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων).
Υπολογίζουν τον αριθμό και τον τύπο των απαιτούμενων διαφόρων τύπων κλωβών και κελιών σταβλισμού και λοιπού εξοπλισμού. Υπολογίζουν και αξιολογούν το σύστημα αερισμού και θέρμανσης κτηνοτροφικών και θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων.
Γνωρίζουν, αναφέρουν και περιγράφουν τις μεθόδους και τα συστήματα διαχείρισης λυμάτων.
Σχεδιάζουν κατόψεις και τομές αγροτικών/ κτηνοτροφικών κτιρίων με τη χρήση αριθμητικής και γραφικής κλίμακας.
Εξοικειωθούν στη χρήση προγραμμάτων για τη διαχείριση παραγωγικών ζώων.
Εξοικειωθούν στη χρήση προγραμμάτων για τον καταρτισμό σιτηρεσίων.

General Skills

Retrieve, analyze and synthesize data and information, with the use of necessary technologies. Adapt to new situations. Decision making. Work autonomously. Work in teams. Generating new research ideas. Design and project management. Respect natural environment. Criticism and self-criticism. Promote free, creative and inductive thinking.

Teaching Methods

Πρόσωπο με πρόσωπο, εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω πλατφόρμας διδασκαλίας ή/και εξέτασης

Use of ICT means

Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector.
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, Excel, Moodle, Zoom και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures40
LaboratoryWork12
Study and analysis of scientific papers and book chapters18
Autonomousstudy50
Total120

Students Evaluation

Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία (Διαλέξεις) και στις Εργαστηριακές Ασκήσεις.

Recommended Bibliography

  1. ΝΙΚΗΤΑ – ΜΑΡΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, Χ.,2006. Κτηνοτροφικές κατασκευές :Εκδόσεις Γιαχούδη.
  2. ΧΑΡΩΝΗ Π. 1997. Βιοαέριο & Ενέργεια από Βιομάζα. Εκδόσεις: ΙΩΝ. Αθήνα.
  3. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Ε. 1997. Γραμμικό σχέδιο. Εκδόσεις: ΙΩΝ. Αθήνα.
  4. ΤΣΕΛΕΠΗ Ν. 1996. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. Έκδοση: Σπύρος Σπύρου Ε.Ε. Αθήνα.
  5. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Κ. και Α. Σταμούλης 1991. ΑΡΜΕΧΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ. Αθήνα.
  6. ΒΑΒΙΖΟΥ Γ. 1995. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ. Εκδόσεις: ΕΛΚΕΠΑ. Αθήνα.
  7. ΚΥΡΙΤΣΗ Σ. 1995. ΒΟΥΣΤΑΣΙΑ. Εκδόσεις: Σταμούλης Α. Αθήνα
  8. Παραδόσεις και σημειώσεις θεωρίας και εργαστηριακών ασκήσεων.