E-Commerce in Agrifood Sector

General

Course Contents

Από το Διαδίκτυο στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Κλασικά Επιχειρηματικά Μοντέλα. Επιχειρηματικά Πρότυπα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Προσαρμογή των Κλασικών Επιχειρηματικών Μοντέλων στα Πρότυπα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Διατύπωση της Στρατηγικής στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Εφαρμογή της Στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στον Αγροδιατροφικό Τομέα. Εκτέλεση της Μετάβασης στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Το Νομικό Πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Τεχνολογίες και Ασφάλεια του Διαδικτύου.

Educational Goals

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύει την…
  • Να περιγράφει τις…
  • Να κατανοεί το…
  • Να συγκρίνει τα…

General Skills

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Teaching Methods

• Πρόσωπο με πρόσωπο (Διαλέξεις)
• Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (moodle)δυνητικά

Use of ICT means

• Παρουσιάσεις Power Point
• E Class
• Πηγές στο Internet
• Χρήση ΤΠΕ στην επικοινωνία με φοιτητές
• Χρήση ΤΠΕ στην διδασκαλία με φοιτητές

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Διαλέξεις40
Αυτοτελής Μελέτη52
Συγγραφή εργασιών/ασκήσεων28
Total120

Students Evaluation

Ο τελικός βαθμός διαμορφώνεται από:

1. Γραπτές Εξετάσεις που περιλαμβάνουν:
• Ερωτήσεις/ασκήσεις Σύντομης Ανάπτυξης

2. Εκπόνηση και Παρουσίαση εργασιών έως (30%) του τελικού βαθμού

Recommended Bibliography

1. ΠΟΛΛΑΛΗΣ Α.ΓΙΑΝΝΗΣ, ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ (2007), Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, , Εκδόσεις Rosili.
2. Βλαχοπούλου Μάρω, Δημητριάδης Σέργιος (2014), Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, , Εκδόσεις Rosili.
3. DAVE CHAFFEY (2016), ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΡΙΘΜΟΣ

Related Research Journals

  1. Journal of Retailing and Consumer Services
  2. Journal of Services Marketing
  3. European Journal of Marketing
  4. Journal of Business Research
  5. Journal of Marketing Management
  6. Academy of Management Journal
  7. Academy of Management Review