Water Ecosystems
General
- Code: 600-192029
- Semester: Elective Spring Semester
- Study Level: Undergraduate
- Course type: Special Background
- Teaching and exams language: Ελληνικά
- The course is offered to Erasmus students
- Teaching Methods (Hours/Week): Σύνολο (4)
- ECTS Units: 4
- Course homepage: https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3872
- Instructors: Kyritsi Stavroula
Course Contents
Introduction to Water Ecosystems. Legislative framework for the protection and management of aquatic ecosystems. Types of Wetlands (Delta, Lakes, Artificial Lakes, Ellis, Lagoon and Rivers) and Marine Ecosystems. Abiotic and Biological Factors. Protected water ecosystems (values and threats). Waterecosystemmanagement.
Educational Goals
Στους μαθησιακούς στόχους συμπεριλαμβάνεται η απόκτηση από τους φοιτητές των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τα βασικά οικολογικά χαρακτηριστικά των υγροτοπικών συστημάτων. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές θα γνωρίσουν τα υδάτινα οικοσυστήματα. Τους βασικούς τύπους οικοσυστημάτων που συναντώνται στα επιφανειακά ύδατα (λίμνες, ποταμοί, έλη, εκβολές, λιμνοθάλασσες κλπ), προέλευση, ταξινόμηση και χαρακτηριστικά των υδρόβιων βιοκοινοτήτων τους. Θαλάσσιο οικοσύστημα (αβιοτικά και βιοτικά χαρακτηριστικά). Θα κατανοήσουν την αξία των υδάτινων οικοσυστημάτων για το άνθρωπο. Θα διδαχθούν τις βασικές αρχές διαχείρισης τους καθώς και το νομοθετικό πλαίσιο της προστασία και διαχείρισης των υδάτινων πόρων και οικοσυστημάτων σε εθνικό, κοινοτικό και διεθνές επίπεδο.
General Skills
Retrieve, analyze and synthesize data and information, with the use of necessary technologies. Adapt to new situations. Decision making. Work autonomously. Work in teams. Generating new research ideas. Design and project management. Respect natural environment. Criticism and self-criticism. Promote free, creative and inductive thinking.
Teaching Methods
Στην τάξη.
Use of ICT means
Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector και διαφανοσκόπιο για την επίδειξη διαφανειών.
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, Excel και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.
Teaching Organization
Activity | Semester workload |
Lectures | 52 |
Study and analysis of scientific papers and book chapters | 18 |
Work | 20 |
Autonomous study | 30 |
Total | 120 |
Students Evaluation
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (100%) με ερωτήσεις ανάπτυξης ή κριτικής προσέγγισης ή πολλαπλής επιλογής
ή
ΙΙ. Αξιολόγηση Εργασία (40%) και Γραπτή εξέταση (60%) με ερωτήσεις ανάπτυξης ή κριτικής προσέγγισης ή πολλαπλής επιλογής
Recommended Bibliography
1. Dobson, M., Frid, C., 2008. EcologyofAquaticSystems (SecondEdition). OxfordUniversityPress.
2. Wetzel, R.G., 2012.Λιμνολογία Λιμναία και Ποτάμια Οικοσυστήματα. Εκδόσεις Κωσταράκη.
3. Castro, P.,Huber, M., 2015. Θαλάσσια Βιολογία. Εκδόσεις Utopia, Αθήνα
Related Research Journals
1. Mediterranean Marine Science http://www.medit-mar-sc.net/index.php/marine
2. Aquatic Sciences https://www.springer.com/life+sciences/ecology/journal/27
3. Aquatic Biology https://www.int-res.com/journals/ab/ab-home/
4. Marine Ecology Progress Series https://www.int-res.com/journals/meps/meps-home/
5. Wetlands https://www.springer.com/life+sciences/ecology/journal/13157
6. Wetlands Ecology and Management https://link.springer.com/journal/11273