Foreign Language – Agro-ecological Terminology
General
- Code: 600-191034
- Semester: Elective Spring Semester
- Study Level: Undergraduate
- Course type: Special Background
- Teaching and exams language: Ελληνικά
- The course is offered to Erasmus students
- Teaching Methods (Hours/Week): Διδασκαλία (4)
- ECTS Units: 4
Course Contents
Παρουσίαση και ανάλυση απλών κειμένων αγρο-οικονομικής ορολογίας που προέρχονται είτε από σχετικά αγγλόφωνα βιβλία ή /και από επιστημονικά περιοδικά και μελέτες από πρακτικά συνεδρίων.
Τα κείμενα αποτελούν τη βάση για την ολόπλευρη ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης προφορικού και γραπτού λόγου ενώ η ενδελεχής ανάλυση της γλωσσικής τους δομής προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους μαθαίνοντας τη σχετική ορολογία της Αγροτικής Οικονομίας στα Αγγλικά.
Educational Goals
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:
- Να αναλύει την…
- Να περιγράφει τις…
- Να κατανοεί το…
- Να συγκρίνει τα…
General Skills
• Λήψη αποφάσεων
• Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Teaching Methods
• Πρόσωπο με πρόσωπο (Διαλέξεις).
• Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση(moodle)δυνητικά.
Use of ICT means
Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.
Teaching Organization
Activity | Semester workload |
Διαλέξεις Παρουσίαση και ανάλυση κειμένων ορολογίας, γραμματικών δομών και τεχνικών ανάλυσης και κατανόησης κειμένου | 52 |
Aσκήσεις – Εφαρμογή λεξιλογικών και γραμματικών γνώσεων | 20 |
Αυτοτελής Μελέτη | 48 |
Total | 120 |
Students Evaluation
Ο τελικός βαθμός διαμορφώνεται από γραπτή εξέταση που περιλαμβάνει:
• Δοκίμια πολλαπλής επιλογής
• Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης
• Ερωτήσεις Ανάπτυξης
Recommended Bibliography
- Anagnostou, P. (2010). Useful Notes and Exercises of the Most Commonly Used Chapters of the English Grammar. Grigoris.
- Bateman, H. (2006) Dictionary of Agriculture. A&C Black Publishers.
- Mann, M. & Knowles-Taylor, S. (2007). Destination C1 & C2 Grammar and Vocabulary. Macmillan Neil O’ Sullivan, & James D. Libbin (2011) “Career Paths: Agriculture”, Express Publishing
- Καζαμία-Χρήστου, Β. & Ζιάκα, I. (2006). EnglishforAgriculturalSciences. Θεσσαλονίκη: UniversityStudioPress
- Καζαμία-Χρήστου, Β. & Ζιάκα, I. (2006) «Γλωσσάρι Βασικών Γεωπονικών όρων» Θεσσαλονίκη: UniversityStudioPress
- Κιτσοπανίδης Γ. (2012). Κωδικοποίηση χρησιμοποιούμενης διεθνώς Γεωργοοικονομικής Ορολογίας. Εκδόσεις Ζήτη. Θεσσαλονίκη
- LeeR., Matheson R., Chrimes J. (2019).Αγγλικά των Επιστημών Γεωπονίας, Αγροτικής Οικονομίας, Βιοϊατρικής και Περιβάλλοντος. Εκδόσεις BROKEN HILL PUBLISHERS LTD
- Sheaffer, C. et al (2012) Introduction to Agronomy. Food, Crops and Environment. Cengage Learning
- Stefan, J. (2002) “ English for Students of Economics: General Economics” Αθήνα: ΤυπωθήτωGeorge Dardanos
- Stefan, J. (2003) “ English for Students of Economics: Microeconomics” Αθήνα: ΤυπωθήτωGeorge Dardanos
- Stefan, J. (2003) “ English for Students of Economics: Macroeconomics” Αθήνα: ΤυπωθήτωGeorge Dardanos
- Vaughan,J. et al (2009) The New Oxford Book of Food Plants. OUP.