Agricultural Microeconomic Analysis
General
- Code: 600-191501
- Semester: 5th
- Study Level: Undergraduate
- Course type: Special Background
- Teaching and exams language: Ελληνικά
- The course is offered to Erasmus students
- Teaching Methods (Hours/Week): Διδασκαλία (4)
- ECTS Units: 4
- Course homepage: https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3730
- Instructors: Notta Ourania
- Class Schedule:
Course Contents
Τα κύρια θέματα που καλύπτονται από την μικροοικονομία περιλαμβάνουν τη θεωρία της ζήτησης, τις μορφές αγορών και τις οικονομικές διαστάσεις της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η προσφορά, η ζήτηση και η ισορροπία στις αγορές των αγροτικών αγαθών και υπηρεσιών, η ελαστικότητα της ζήτησης και της προσφοράς και οι εφαρμογές τους, η θεωρία της συμπεριφορά του καταναλωτή, η οικονομική της ευημερίας και οι εξωτερικότητες, η θεωρία της παραγωγής και του κόστους παραγωγής, η θεωρία της επιχείρησης, η δομή της αγοράς και στον τέλειο ανταγωνισμό, στο μονοπώλιο, στο ολιγοπώλιο, στον μονοπωλιακό ανταγωνισμό και η διαμόρφωση των τιμών στις διάφορες μορφές αγορών.
Educational Goals
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:
- Να αναλύει την…
- Να περιγράφει τις…
- Να κατανοεί το…
- Να συγκρίνει τα…
General Skills
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις. Λήψη αποφάσεων. Αυτόνομη εργασία. Ομαδική εργασία. Εργασία σε διεθνές περιβάλλον. Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον. Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής. Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Teaching Methods
• Πρόσωπο με πρόσωπο (Διαλέξεις)
• Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (moodle)δυνητικά
Use of ICT means
• Παρουσιάσεις Power Point
• E Class
• Πηγές στο Internet
• Χρήση ΤΠΕ στην επικοινωνία με φοιτητές
• Χρήση ΤΠΕ στην διδασκαλία με φοιτητές
Teaching Organization
Activity | Semester workload |
Διαλέξεις | 52 |
Αυτοτελής Μελέτη | 40 |
Συγγραφή εργασιών/ασκήσεων | 18 |
Μελέτες περιπτώσεων | 10 |
Total | 120 |
Students Evaluation
Ο τελικός βαθμός διαμορφώνεται από:
1.Γραπτές Εξετάσεις που περιλαμβάνουν:
• Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής (35%)
• Ερωτήσεις Σωστού-Λάθους (25%)
• Ερωτήσεις-Ασκήσεις Σύντομης Ανάπτυξης (40%)
2. Προαιρετικές γραπτές εργασίες και ασκήσεις κατά την διάρκεια του εξαμήνου συνυπολογίζονται μέχρι 20% του τελικού βαθμού των γραπτών εξετάσεων.
Recommended Bibliography
- Begg, D., FisherS., DornbuschR., (2006), Εισαγωγή στην Οικονομική, έκδ. Κριτική, Αθήνα
- BesankoDavid A., BraeutigamRonald R.(2009), Μικροοικονομική, Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα.
- Case, K., Fair, R. &Oster, S.M. (2012), Aρχές Οικονομικής, Εκδόσεις Τζιόλα, Θεσσαλονίκη.
- Κώττη-Πετράκη, Α., Κώττης Γ., (2002), Μικροοικονομική:Θεωρία και Εφαρμογές. Εκδόσεις Μπένου, Αθήνα.
- Krugman, P. &WellsR. (2018), Οικονομική σε Διδακτικές Ενότητες, Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα
- Krugman, P. &WellsRobin, (2018), Μικροοικονομική, Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα.
Τέλοςφόρμας - MCConnellR. C.,BrueL. S., FlynnM. S.(2016), ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, Εκδόσεις, Rosili, Αθήνα
- Mankiw, G., Taylor, M. (2017),Οικονομική (Μικροοικονομική), Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑΣ, Αθήνα
- Mankiw, G., (2010), ΑρχέςτηςΟικονομικής.Τυπωθήτω, Αθήνα.
- ParkinMichael, PowellMelanie, MatthewsKent (2013), ΑρχέςΟικονομικής, έκδ. Κριτική, Αθήνα
- Perloff, J. M., (2001), Microeconomics. AddisonWesleyLongman, London.
- Πολυχρονόπουλος Γ. Τσούνης Ν. (2019), Μικροοικονομική Ανάλυση, Εκδόσεις Μπένου, Αθήνα.
- Παπαδόγγονας Θ. (2012), Βασικές Αρχές Μικροοικονομικής Ανάλυσης και εφαρμογές, Αθήνα.
- Varian Hal R., (2015), “Μικροοικονομική”, έκδ. Κριτική, Αθήνα