ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Feed Technology

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Geosciences
ΤΜΗΜΑ Department of Agriculture
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 600-192605 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 6th
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Feed Technology
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Σύνολο 4 4
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 Special Background
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Ελληνικά
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3803

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Στους μαθησιακούς στόχους συμπεριλαμβάνεται η απόκτηση από τους φοιτητές των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με την τεχνολογία ζωοτροφών. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές θα εντρυφήσουν στις ζωοτροφές, τη συντήρηση, προετοιμασία και επεξεργασία ζωοτροφών, τους αντιδιατροφικούς παράγοντες που περιέχονται στις ζωοτροφές, την ποιοτικήεκτίμησητων ζωοτροφών, τα νέα/λειτουργικά τρόφιμα, τις πρόσθετες ύλες ζωοτροφών και τη βιοτεχνολογία ζωοτροφών.

Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Retrieve, analyze and synthesize data and information, with the use of necessary technologies. Adapt to new situations. Decision making. Work autonomously. Work in teams. Generating new research ideas. Design and project management. Respect natural environment. Criticism and self-criticism. Promote free, creative and inductive thinking.

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Feeds, storage, preparation and processing of feeds. Antinutritional factors contained in feeds. Quality control of feeds. Novel/functional feeds. Feed additives. Feed biotechnology.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (δυνητικά).

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector.
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, Excel και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω πλατφόρμας Moodle και e-mail.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures52
Study and analysis of scientific papers and book chapters8
Written Assignment10
Autonomous study50
Total120
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.
  • Γραπτή τελική εξέταση (90%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία (Διαλέξεις).
  • Εκπόνηση και παρουσίαση Εργασίας (10%).

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

1. Cheeke, P.R., 1999. Applied Animal Nutrition: Feeds and Feeding. 2nd ed. Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, USA.
2. McDonald, P., Edwards, R.A., Greenhalgh, J.F.D., Morgan, C.A., Sinclair, L.A., Wilkinson, R.G., 2011. AnimalNutrition. 7th ed. Pearson, UK.
3. Ντότας, Δ., Ντότας, Β., 2015. Περιγραφή και Τεχνολογία Ζωοτροφών. 1η Έκδοση. Εκδότης Εκδόσεις Γιαχούδη ΙΚΕ, ISBN 978-618-5092-13-9. Θεσσαλονίκη, σελ. 1–336.
4. Παπαδόπουλος, Γ.Κ., 1998. Τεχνολογία Ζωοτροφών. Ποιοτικός Έλεγχος. 1η Έκδοση. Εκδότης Εκδόσεις Σταμούλη ΑΕ, ISBN 960-351-183-8. Αθήνα, σελ. 1–274.
5. Pond, W.G., Church, D.C., Pond, K.R., 1995. Basic Animal Nutrition and Feeding. 4th ed. John Wiley & Sons, Inc., New York, NY, USA.
6. Χρηστάκη, Ε., Φλώρου-Πανέρη, Π., 2015. Ζωοτροφές και Καταρτισμός Σιτηρεσίων Παραγωγικών Ζώων. 1η Έκδοση. Εκδότης Εκδόσεις Α. Τζιόλα& Υιοί ΑΕ, ISBN 978-960-418-391-3. Θεσσαλονίκη, σελ. 1–318.
7. Φεγγερός, Κ., 2017. Ζωοτροφές και Πρόσθετες Ύλες Ζωοτροφών. 1η Έκδοση. Εκδότης UNIBOOKS ΙΚΕ, ISBN 978-618-530-411-9. Αθήνα, σελ. 1–320.
8. Φλώρου-Πανέρη, Π., Χρηστάκη, Ε., 2016. Βασικές Αρχές Διατροφής Θηλαστικών και Πτηνών. 1η Έκδοση. Εκδότης Εκδόσεις Α. Τζιόλα& Υιοί ΑΕ, ISBN 978-960-418-392-0. Θεσσαλονίκη, σελ. 1–264.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

1. Animal – http://www.animal-journal.eu/ or http://journals.cambridge.org/.
2. Animal Feed Science and Technology – http://www.sciencedirect.com/science/journal/03778401.
3. Animal Science Review (Greece) – http://www.eze.gr/.
4. Annual Review of Nutrition (US) – http://www.annualreviews.org/ and http://www.annualreviews.org/journal/nutr.
5. Archives of Animal Nutrition – http://www.tandf.co.uk/journals/gaan.
6. Asian-Australasian Journal of Animal Sciences (South Korea) – http://www.ajas.info/.
7. British Poultry Science – http://www.tandf.co.uk/journals/cbps.
8. Canadian Journal of Animal Science – http://pubs.nrc-cnrc.gc.ca/aic-journals/cjas.html or http://pubs.nrc-cnrc.gc.ca/aic-journals/anicontents.html.
9. Czech Journal of Animal Science – http://www.agriculturejournals.cz/web/index.html.
10. INRA Productions Animales– http://www6.inra.fr/productions-animales/.
11. Italian Journal of Animal Science – http://www.aspajournal.it/index.php/ijas.
12. Journal of Agricultural and Food Chemistry – http://pubs.acs.org/journals/jafcau/index.html.
13. The Journal of Agricultural Science – http://journals.cambridge.org/.
14. Journal of Animal Physiology and Animal Nutrition– http://www.wiley.com/bw/journal.asp?ref=0931-2439.
15. Journal of Animal Science – http://www.journalofanimalscience.org/.
16. Journal of Dairy Science – http://www.journalofdairyscience.org/ and http://www.sciencedirect.com/science/journal/00220302.
17. Livestock Science – http://www.sciencedirect.com/science/journal/18711413.
18. Meat Science – http://www.sciencedirect.com/science/journal/03091740.
19. Poultry Science – http://www.poultryscience.org/.
20. Proceedings of the Nutrition Society – http://journals.cambridge.org/.
21. Small Ruminant Research – http://www.sciencedirect.com/science/journal/09214488.