Ichthyology
General
- Code: 600-192702
- Semester: 7th
- Study Level: Undergraduate
- Course type: Special Background
- Teaching and exams language: Ελληνικά
- The course is offered to Erasmus students
- Teaching Methods (Hours/Week): Σύνολο (4)
- ECTS Units: 6
- Course homepage: https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3805
- Instructors: Kyritsi Stavroula
- Class Schedule:
Course Contents
Introduction to Ichthyology. Aquatic environment (Abiotic & Biological factors). Fish morphology and anatomy. Movement in the water medium. Breathing. Development. Reproduction, Nutrition. Age and weight gain, weight-to-weight ratio, weight gain parameters. Reproduction and fertility. Fish and habitats. Fish and freshwater fish fauna. Greek and Mediterraneanfishfauna.
Educational Goals
Στους μαθησιακούς στόχους συμπεριλαμβάνεται η απόκτηση από τους φοιτητές των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη Εξέλιξης και της Φυσιολογίας των Ιχθύων. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές θα κατανοήσουν τις βασικές ιδιαιτερότητες της βιολογίας των Ιχθύων (κίνηση, πλευστικότητα, αναπνοή, κα), τις διατροφικές και αναπαραγωγικές στρατηγικές τους. Θα εξοικειωθούν στη λήψη εξειδικευμένων μετρήσεων της εξωτερικής μορφολογίας των ιχθύων. Στην ανάλυση μορφομετρικών σχέσεων, στην ανάγνωση της ηλικίας και τον προσδιορισμό της γονιμότητας των ιχθύων. Στην εφαρμογή στατιστικών και άλλων μεθόδων για την εκτίμηση των παραμέτρων αύξησης, θνησιμότητας και δυναμικής. Στο χειρισμό της μεγαλύτερης βάσης δεδομένων για τα ψάρια, FishBase (www.fishbase.org).
General Skills
Retrieve, analyze and synthesize data and information, with the use of necessary technologies. Adapt to new situations. Decision making. Work autonomously. Work in teams. Generating new research ideas. Design and project management. Respect natural environment. Criticism and self-criticism. Promote free, creative and inductive thinking.
Teaching Methods
Στην τάξη.
Use of ICT means
Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector και διαφανοσκόπιο για την επίδειξη διαφανειών.
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, Excel και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.
Teaching Organization
Activity | Semester workload |
Lectures– Laboratory Work | 52 |
Study and analysis of scientific papers and book chapters | 18 |
Work | 20 |
Autonomous study | 90 |
Total | 180 |
Students Evaluation
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία (Διαλέξεις) και στις Εργαστηριακές Ασκήσεις.
Recommended Bibliography
1. Νεοφύτου Χ., Νεοφύτου Ν., 2017. Ιχθυολογία, UniversityPress.
2. Στεργίου Ι. Κωνσταντίνος, Καραχλέ Κ. Παρασκευή, Τσίκληρας Αθανάσιος, Μαμαλάκης Ηλίαςκ.ά., 2011. Κραυγή ιχθύος. Εκδόσεις Πατάκη.