ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Dairy Farming

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Geosciences
ΤΜΗΜΑ Department of Agriculture
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 600-192802 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 8th
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Dairy Farming
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Σύνολο 4 6
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 Special Background
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Ελληνικά
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3809

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Theteachingof the courseaims tomakestudentsable to: Know thephysiologyofmilksecretion, componentsand factorsaffectingthecompositionand qualityof it. The microbiology of milk, as and the factors which may affectthe growth of the microorganisms. The deteriorationsexistsmilkby microorganisms, the cases of mastitis, the factorsthat cause them and how to tackle them. The need forrecovery andhygiene of alteration rearing, forquality production and distributionof raw milk at the place of processing. The way deigmatoleipsias ofmilk for chemical analysis and as well as the methods of chemical analysis ofmilk constituents, the determination of the microbialload, the ways of adulteration and the determination of this in milk.They are knowing the main dairy products and their features. They resolve various problems on zootechnics management during the productive process and the quality control, contributing to improving of production, to the processing, the manufacturing of the quality and safety of the milk and the products of it.

Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Retrieve, analyze and synthesize data and information, with the use of necessary technologies. Adapt to new situations. Decision making. Work autonomously. Work in teams. Generating new research ideas. Design and project management. Respect natural environment. Criticism and self-criticism. Promote free, creative and inductive thinking.

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Production and development of milk, Milk constituents, Factors that affect the composition and quality of the milk produced, Physical propertiesof the milk, Nutritionalandbiologicalvalue of milk, Microbiologyof freshmilk, Cases of mastitis-antibiotics, Productionpure-healthy milk, Thermal treatmentofmilkBasicallydairyproducts, Sampling of milk, Methodsof analysisofmilk, Adulterationofmilk.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Στην τάξη.

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και dataprojector και διαφανοσκόπιο για την επίδειξη διαφανειών.
Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το PowerPoint, Word, Excel και DVDs.
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures and Laboratory Work52
Educational visits8
Study and analysis of scientific papers and book chapters20
Written Assignment20
Autonomous study80
Total180
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

Written final examination (90%) comprising questions Theory (Lectures) and Laboratory Exercises.

Writtenwork and presentation (10%).

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

  1. Καμιναρίδης, Σ. & Γ., Μοάτσου,2009. ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΑ, ISBN: 978-960-8002-49-4, Διαθέτης (Εκδότης): ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ.
  2. Μάντης, Α., 2005. Υγιεινή και τεχνολογία του γάλακτος και των προϊόντων του, ISBN: 978-960-343-549-5, Διαθέτης (Εκδότης), ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ Α.Ε.
  3. Μάντης Α., Παπαγεωργίου, Δ. & Δ. Φλετούρης, 2008, Εργαστηριακή εξέταση του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων, ISBN: 978-960-467-027-7, Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ Α.Ε
  4. Aνυφαντάκης, Ε.Μ., 2004. Ελληνικά παραδοσιακά τυριά. 3ο Πανελλήνιο Συμπόσιο Υγιεινής και Τεχνολογίας τροφίμων. Πρακτικά Τόμος Β΄. ΕΚΕ, Αθήνα: 165 – 169.
  5. Ανυφαντάκης, Ε. Μ., 2004. Τυροκομία, Αθήνα. Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε..
  6. Ζερφυρίδης, Γ. Κ., 2001. Τεχνολογία Προϊόντων Γάλακτος. Εκδόσεις Γιαχούδη Θεσσαλονίκη.
  7. Kaminaridis, S.& G., Moatsou, 2009. DAIRY FARMING, ISBN: 978-960-8002-49-4, Provider(Editor): Stilianos Vasiliadis.
  8. Mandis A., 2005. Hygieneandtechnologyofmilkand its products, ISBN: 978-960-343-549-5, Testator (Publisher): PUBLISHING HOUSE KIRIAKIDES BROS S.A.
  9. Mandis, A., Papageorgiou, D. & D. Fletouris, 2008, Laboratorytesting of milkand milkproducts, ISBN: 978-960-467-027-7, Provider(Editor): PUBLISHING HOUSE KIRIAKIDES BROS S.A.
  10. Anifandakis. E. M. 2004. Greek traditional cheeses. 3rd PanhellenicSymposium onFoodHygieneand Technology. ProceedingsVolumeV.CSR, Athens: 165-169.
  11. Anifandakis E. M., 2004. Cheese, Athens. StamoulisPublications S.A.
  12. Zerfiridis, G.K., 2001 DairyProductsTechnology. GiahoudiPublicationsThessaloniki.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  1. http://www.sciencedirect.com/science/journal/00220302
  2. http://onlinelibrary.wiley.com/journal/10.1111/(ISSN)1471-0307
  3. http://www.fil-idf.org/Public/SiteEventType.php?ID=23123