ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ornamental Indoor Plants

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Geosciences
ΤΜΗΜΑ Department of Agriculture
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 600-193009 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Elective Winter Semester
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ornamental Indoor Plants
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διδασκαλία 4 4
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 Special Background
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Ελληνικά
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://moodle.teithe.gr/course/view.php?id=3902

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

The student will be able to understand the importance of indoor pot plants in the house environment.
Upon successful completion of this course the student will have the skills to:
• Choose the right ornamental indoor plants to be installed in a specific indoor space depending on the lighting, temperature and relative humidity of the indoor environment of this space.
• Understand the impact of ornamental indoor plants in the human health, like and in the formation of an indoor environment, depending on their growth, color and their specific characteristics.
• Correlate the right ornamental indoor plant and choose them depending on the needs of the owner and the purpose of the building.
• Know the methods of propagation of ornamental plants and the right cultural practice for their maintenance in indoor spaces.
• Evaluate the existing indoor spaces and to propose appropriate solutions concerning the use of ornamental indoor plants for the improvement and the decoration of these spaces.

Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών – Retrieval, data and informationanalysis&synthesisemployinguse of necessarytechnology.
• Προσαρμογή στις νέες καταστάσεις και δεδομένα στο αστικό περιβάλλον – Adaptationtonewconditions.
• Αυτόνομηεργασία – Individual/autonomous assignment.
• Ομαδικήεργασία – Assignment within a team framework.
• Σεβασμόςστοφυσικόπεριβάλλον – Respect for the natural environment.
• Λήψη αποφάσεων – Decisionmaking.
• Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης – Advancement of free, creative and causativethinking.

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

COURSE CONTENT
In the beginning are provided all the information about the indoor environment and the needs of pot plants, as well as the cares for their maintenance.
For every pot plant are provided: origin, description, species, varieties, culture needs, (propagation, light, soil, temperature, relative humidity, watering, fertilization, and other cares), ornamental value and use.
More analytically the following plants are being described:
Plants for their leaves:Beloperone, Fittonia, Aglaonema, Dieffenbachia, Caladium, Monstera, Epipremnum, Spathiphyllum, Syngonium, Philodendron, Aralia, Dizygotheca, Hedera, Brassaia, Fatshedera, Araucaria, Tradescandia, Zebrina, Croton, Calathea, Ctenanthe, Maranta, Ficus, Asparagus, Yucca, Dracaena, Cordyline, Nolina, Sansevieria, Chlorophytum, Peperomia, Pilea, Columnea, Plectranthus, Ferns, Succulents,Cacti.
Plants for their flowers:Anthurium, Bromelias, Hydrangea, Kalanchoe, Begonia, Fuchsia, Euphorbiapulcherrima etc.
Assignment of a course work project and presentation of the results.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Πρόσωπο με πρόσωπο – Facetoface.

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

ΧρήσηΤ.Π.Ε. στηΔιδασκαλίακαιστηνΕπικοινωνίαμετουςφοιτητές – Information and Communications Technology use in Teaching and in Communication with students.
Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με τη χρήση computer, Internet και dataprojector. Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιείται: PowerPoint, Word, Excel και DVDs. Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω e-mail.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures52
Educational visits to green houses4
BibliographyStudy&Analysis5
Individual/GroupWork5
Autonomousstudy54
Total120
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

Written final examination for the theory (100%) which comprises:
– Questions of development subjects in known matter of proposed bibliography.
– Questions which require synthesis of information and critical thought by the student.

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

1. Αλτιπαρμάκης, Ι., 1995. Κάκτοι και άλλα Παχύφυτα. Εκδόσεις ΑγροΤύπος, Αθήνα ISBN 9789607667007.
2. Αντωνιδάκη – Γιατρομανωλάκη Άννα. 2012. Φυτά γλάστρας για εσωτερικούς χώρους Εμπορική παραγωγή, χρήση και διατήρηση ISBN 9789609340366
3. Γεωργακοπούλου-Βογιατζή, Χρυσοθέμις, 2007, Φυτά εσωτερικών χώρων: Φυλλώδη, ορχιδέες, ανθοφόρα φυτά, Εκδόσεις Γαρταγάνης, Θεσσαλονίκη.
4. Κανταρτζής Νικόλαος Α., 2004, Κήποι και φυτά εσωτερικών χώρων για την αρχιτεκτονική, Αθήνα.
5. Brookes J., 1991. Κήποι Εσωτερικών χώρων. (Μετάφραση: Σωτήρης Μαρσέλος), Κεντικελένη/ΑΚΜΗ, Αθήνα ISBN: 9607160002.
7. Courtier J. and Clarke G., 2012. Indoor Plants: The Essential Guide to Choosing and Caring for Houseplants Hardcover. ChartwellBooks, Inc ISBN: 0785829202
8. Evans J., 1994. The Complete Book of House Plants: A Practical Guide to Selecting and Caring for Houseplants. Studio ISBN: 067085868.
9. Walliser J., 2017. Container Gardening Complete: Creative Projects for Growing Vegetables and Flowers in Small Spaces. CoolSpringPress. ISBN:1591866820.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

1. International Journal of Horticultural Science and Ornamental Plants (IJHSOP) https://premierpublishers.org/ijhsop
2. Scientific Journal of Flowers and Ornamental Plants(SJFOP) https://sjfop.journals.ekb.eg/
3. Journal of Ornamental Plants (JORNAMENTA) http://jornamental.iaurasht.ac.ir/
4. Journal of Horticultural Science & Ornamental Plants – idosi https://www.idosi.org/jhsop/jhsop.htm
5. Acta Horticulturae https://www.actahort.org/